't Krabbennest

Wij hebben 't Krabbennest

Een actief lid

tkrabbennest

• Zelfbediening, niets te koop.
  • Dranken en versnaperingen zelf meenemen.
  • Met de "druppel key" kunt u 's avonds de deur van ons gebouw openen.
  • Voor vertrek opruimen en zo nodig schoonmaken, stofzuigen, enz.
  • Bij vertrek geldt dat de laatste controleert en het licht uitdoet.
  • 's Avonds / 's nachts en in de wintermaanden zijn de deuren van het gehele havengebouw op slot. Alleen te openen met de "druppel key".

Wij zijn trots op ons Krabbennest.

‘t Krabbennest is een ontmoetingsruimte van en voor leden. Uiteraard zijn ook onze bezoekers van harte welkom.
Ons clubhuis wordt niet alleen gebruikt voor verenigingsactiviteiten zoals vergaderingen, maar ook als recreatieruimte.

We hopen dat iedereen geniet van de mogelijkheden in 't Krabbennest en respectvol omgaat met onze spullen.

‘t Krabbennest, voor elk wat wils

Een bezoek aan ons clubhuis 't Krabbennest is een bezoek waard. Als u in het havengebouw de trap op gaat komt u in 't Krabbennest.

• Een gezellige ontmoetingsruimte voor leden en passanten.
  • Adembenemend uitzicht op balkon-terras.
  • Sterke verhalen van andere watersporters.
  • Ruimte om lekker te spelen bij slecht weer.
    Spelletjes, speelgoed en tekenspullen staan in de dichte kasten zonder slot.
  • Koffie (Senseo) en thee tegen kleine vergoeding (zelfbediening).
  • Ruime bibliotheek (gratis boeken en tijdschriften te leen).
  • TV-kijken.
  • Ruime keuken met apparatuur en inventaris.

krabbennest-inside-panorame20150926-133155
uitzicht

Het balkon-terras

gezellig-op-het-terrasRondom de eerste etage heeft onze architect Krijn Ratsma een fenomenaal balkon-terras getekend dat uitzicht biedt over de haven en de Grevelingen. We hebben dit terras voorzien van comfortabel meubilair waarop het aangenaam vertoeven is.

Vanaf het balkon is het uitzicht over onze haven en de Grevelingen uniek. Om uw verblijf nog aangenamer te maken kunt u zelf uw eigen "natje en droogje" meenemen.

bibliotheek 2

Bibliotheek, Speel-O-theek, spullen om te tekenen of te kleuren

Als het weer niet meezit dan is er voor iedereen in ons Krabbennest toch heel wat te beleven.

Aan de noord-zijde van 't Krabbennest staat een kastenwand met boeken en andere spullen.
Onze bibliotheek biedt voor "elk wat wils". Ruilen en literatuur inbrengen kan ook zodat de bibliotheek een wisselend aanbod houdt.
Ook vindt u er de gratis folders.

Voor de kinderen en voor wie het nog meer leuk vindt zijn er  spelletjes, speelgoed en spullen om te tekenen. Die vind je achter de deur van de kasten zonder slot. Misschien even zoeken.

De ouderen hebben hun sterke verhalen dus die vermaken zich wel.

Onze havenmeesters helpen jullie graag op weg.

Vergeet niet op te ruimen.

tv-kijken

TV, beamer, WiFi

TV uitzendingen kun je bekijken op onze TV. Als er meer kijkers zijn is natuurlijk overleg nodig om overeenstemming te bereiken.

Als er een belangrijke (sport-)uitzending is waarvoor de belangstelling van veel kijkers verwacht wordt kan na overleg met de havenmeester de grootbeeld-beamer worden ingezet.

In 't Krabbennest is WiFi beschikbaar voor de internetters. Graag niet "streamen" want onze WiFi-capaciteit is beperkt. Onze haven ligt namelijk "buitendijks" waardoor aanleg van een internetverbinding met hogecapaciteit (coax of glasvezel) helaas (nog) niet mogelijk is.

bar-onderhoud

Keuken

Behalve een kopje koffie of thee worden in 't Krabbennest geen dranken of etenswaren verkocht of verstrekt. Koffie en thee kunt u tegen een kleine vergoeding zelf zetten. U kunt uw eigen drankje of werkzaamheden-in-de-keuken-sizedetenswaren meenemen. En zonodig zelf bereiden in onze keuken die ruim voorzien is van apparatuur en inventaris. Op loopafstand is er een supermarkt waar u uw voorraad zelf kunt aanvullen.

Na gebruik maakt u uiteraard alles zelf even schoon.
De vaatwasmachine dient leeggemaakt te worden en het glas en servies dienen schoon in de laden en kasten teruggeplaatst te worden.

En vergeet niet om de ruimte na gebruik schoon en opgeruimd weer achter te laten.

buiskap-repareren

Wat ook kan?

Bijvoorbeeld het stiksel van de buiskap repareren, kleding herstellen, ......

(Wel zelf een naaimachine meenemen.)