Nieuws 't Krabbeltje

Najaars editie van 't Krabbeltje verzonden

Het 2e 't Krabbeltje van 2020 is gereed en verzonden naar leden, jeugdleden, ereleden en gemeentelijke en andere instanties. Met de kaft meegerekend bevat deze uitgave 56 pagina's.   Lees meer
knopmeernieuws

Agenda 't Krabbeltje

Er zijn geen activiteiten gevonden volgens de opgegeven criteria

Adverteerders

Beste adverteerders, als u het leuk vindt om in 't Krabbeltje uw bedrijf te promoten zend ons dan uw bericht en we nemen contact met u op om uw idee verder te ontwikkelen.

krabbeltje-logo

Over ’t Krabbeltje.

’t Krabbeltje is het verenigingsblad voor en door leden van WSV Herkingen. Het blad versterkt de onderlinge binding. Leden schrijven over hun zeil- en reisbelevenissen, technische ervaringen en beschouwingen, tips en trucs die het waard zijn om te delen, recepten voor in de kombuis, mooie natuurfoto’s van de Grevelingen, ons vaargebied, of van verder weg. En ook over activiteiten dichtbij, rondom onze haven.
Voor het bestuur en de commissies is ’t Krabbeltje een spreekbuis naar de leden.
Onze havenmeesters melden, vertellen en informeren over praktische aangelegenheden.
Kortom ’t Krabbeltje is voor de WSV Herkingen een belangrijk medium.

’t Krabbeltje op de mat.

De redactie van ‘t Krabbeltje publiceert in het voor- en najaar op A5-formaat een mooi, in kleur gedrukt  en goed gevuld ’t Krabbeltje. Voor leden en jeugdleden vol met artikelen en foto’s over hun sport en liefhebberij. Ereleden worden weer bijgepraat over de vereniging waaraan ze hun beste krachten hebben gegeven. Gemeentelijke en andere instanties  worden op een kwalitatieve wijze  weer geïnformeerd over onze actieve vereniging.

’t Krabbeltje wordt ondersteund.

Via ’t Krabbeltje informeren we allen in een oplage van meer dan 600 stuks met wetenswaardigheden. Niet alleen over ons maar ook over de producten en diensten van onze adverteerders. Met hun bijdrage lukt het onze redactie om een gezellig, informatief, boeiend en goed verzorgd, bijna glossy, “club magazine” uit te geven.

Dank u wel!

De redactie verzamelt en redigeert de kopij en zorgt voor een aangenaam formaat.
En wil graag leren. Jullie aanvullingen tips en kritische noten zijn altijd welkom.
En soms is er zelfs een plekje vrij in onze redactie.

Alle 't Krabbeltjes

Sinds 2010 zijn al heel wat edities van ons clubblad verschenen.

Alle 't Krabbeltjes vind je hier.

't Krabbeltje jaargang 11 editie november 2020

krabbeltje202002